Чистота врятує світ: новинки ПАТ «Черкаський автобус»

В кінці лютого на ПАТ «Черкаський автобус» пройшла презентація нових моделей ATAMAN на агрегатній базі ISUZU (Японія): міського низкопольного автобуса А092Н6 екологічного стандарту Євро 5, міського та приміського автобуса А092G, двигун якого працює на стиснутому природному газі, туристичного автобуса А096 і лінійки вантажівок Isuzu українського складання вантажопідйомністю від 1,5 до 12,5 т.

Найбільший виробник автобусів в Україні ПАТ «Черкаський автобус» йде в ногу з часом і підготував до серійного випуску нові моделі автобусів і вантажних автомобілів, які відповідають недавно введеним в нашій країні екологічним нормам Євро 5.

Від Євро 5 і вище

У 2016 році підприємство в Черкасах запустило у виробництво міський автобус АТАМАN А092Н6 з двигуном екологічного стандарту Євро 5. Ця машина отримала також ряд інших змін, зокрема рестайлінгову зовнішність. Передня склопластикові маска кузова виконана в єдиному стилі з передньої маскою туристичного автобуса моделі А096. Її характерна риса - світлотехніка і її розташування: фари головного світла турецької фірми Farba і протитуманні фари з функцією денних ходових вогнів виробництва Hella (Німеччина). Передня панель зроблена знімною, щоб полегшити доступ до технічних рідин і механізму склоочисників.

Лобове скло уніфіковано з попередніми моделями автобусів, але воно вклеєні, як і бічні стекла. Характерні особливості кузова - збільшення площі бічних вікон, установка двох двостулкових дверей, які для поліпшення антикорозійної стійкості виконані з профілів, що складаються з алюмінієвого сплаву, і скла до самого низу. До того ж такі двері зроблені виносними для зручності посадки-висадки пасажирів. Модернізовано і водійські двері, яка стала вище і тепер має внутрішню оббивку з формованого АБС-пластика і отримала інтегровану в дверний проріз підніжку, що виключає потрапляння на неї бруду.

Каркас кузова в порівнянні з попередньою версією автобуса посилений. Бічні панелі зовнішнього облицювання виконані з оцинкованої листової сталі і кріпляться до каркасу виключно за допомогою клею, що підвищує антикорозійну стійкість.

Пасажирський салон може мати два варіанти планування - з однією або двома накопичувальними майданчиками. В результаті кількість місць для сидіння варіюється від 14 до 21, а загальна пасажиромісткість досягає 52 осіб. У салоні встановлені сучасні пасажирські сидіння. Особливо важливо, що автобус повністю відповідає вимогам Правил ЄЕК ООН №107, які встановлюють особливі норми з перевезення людей з обмеженими можливостями. Зокрема, салон в задній частині виконаний низькопідлоговий і має відкидний пандус для заїзду інвалідного візка. У салоні також встановлені чотири крісла для осіб з обмеженими можливостями - з більш широкими подушками і відкидними підлокітниками. Для полегшення посадки-висадки задня рессорнопневматіческая підвіска автобуса обладнана системою опускання кузова - ECAS Wabco.

Салон отримав поліпшену термошумоізоляцію завдяки використанню негорючого матеріалу сплен. Поліпшено також ТЕРМОШУМОІЗОЛЯЦІЯ моторного відсіку. З стандартною комплектацією автобуса входить кондиціонер робочого місця водія - потужністю 4,7 кВт, а як опція за доплату передбачається установка кондиціонера для пасажирського салону - на 25 кВт.

Серце А092Н6 - 4-циліндровий турбодизель Isuzu 4НK1-E5NC стандарту Євро 5. Він має робочий об'єм 5,19 л і розвиває потужність 114 кВт, максимальний крутний момент - 419 Нм. Контрольна витрата палива при 60 км / год - 14,5 л на 100 км. Коробка передач - механічна 6-ступінчаста, синхронізована на всіх передачах.

Відзначимо, що АТАМАN А092Н6, що відповідає стандарту Євро 5, вже оснащений системою курсової стійкості EVSC, яка стане обов'язковою для нових автобусів в Україні з 2017 року. Машина також обладнана системою бортової діагностики OBD і антипробуксовочною системою ASR.

На блакитному паливі

Друга, не менш важлива новинка, показананная на заводі - міський автобус АТАМАN A092G6 з двигуном, що працює на стиснутому природному газі (метан). Він уже успішно реалізується в Україні та країнах СНД.

Експлуатація таких автобусів на блакитному паливі дозволяє поліпшити їх економічність на 40% в грошовому еквіваленті. У цьому заслуга спеціально розробленого газового двигуна Isuzu 4HV1 екологічного стандарту Євро 4 або Євро 5. При робочому об'ємі 4,57 л він розвиває потужність 96 кВт, максимальний крутний момент - 353 Нм при 1400 об / хв.

Машина комплектується газовими балонами польського виробництва. Обсяг одного балона - 47,5 л. Вони мають збільшений ресурс - до 24 тис. Циклів зарядки і можуть експлуатуватися при температурі зовнішнього повітря від -40 до + 50 ° С. Термін експлуатації - до 20 років. На газові автобуси А092G в залежності від модифікації встановлюється шість або вісім таких балонів. Знаходяться вони в середній частині кузова - в базі, зліва і справа по бортах, в секціях по три штуки при комплектації шістьма балонами. При комплектації вісьмома балонами в задньому звисі встановлюється ще два балони. Автобус з шістьма балонами має запас ходу до 335 км, а з вісьмома - до 500 км.

Особливе місце приділено безпеці ГБО.

Вантажівки на всі випадки життя

Компанія «Комтранскомплект», офіційний дистриб'ютор Isuzu в нашій країні, на сьогоднішній день пропонує моделі з вантажопідйомністю шасі від 1,65 до 12,5

До послуг пасажирів нового автобуса А092РH6 зручні крісла. Низькопідлоговий салон в задній частині має пандус для інвалідних колясок. Водій також не обділений комфортом - є кондиціонер

Туристична модель ATAMAN A096 побудована на абсолютно новому шасі Isuzu, з пневматичного і двигуном потужністю 190 к.с. У салоні розташовані 35 комфортабельних крісел. Обсяг багажних відділень - 3,8 м куб

Залежно від виконання (міський - 1-го класу або приміський - 2-го класу) газовий АТАМАN A092G має від 16 до 27 місць для сидіння, загальна місткість - до 42 осіб

Повнопривідний Isuzu FTS (на фото), так само як і його більш легкий аналог NPS (4х4), може бути затребуваний і в армії, і в народному господарстві

Представитель грузовиков тяжелого класса Isuzu FVR34 может перевозить до 12,5 т груза и оснащается 280-сильным турбодизелем стандарта Евро 5

Віталії Раабе

Голова правління ПАТ «Черкаський автобус»

Наше підприємство «Черкаський автобус» має виробничі потужності для щорічного випуску близько трьох тисяч автобусів різних типів і двох тисяч вантажних автомобілів. Його продукція сертифікована за міжнародною системою якості ISO 9001: 2008. Однак сьогодні, виходячи з економічних і політичних реалій, завод знизив темпи випуску продукції (в 2015 році - до 370 автобусів). Проте ми не сидимо склавши руки, а продовжуємо шукати нові ринки збуту: перш за все це Білорусь, Грузія, Вірменія, а також ряд інших країн.

Олександр Дорош

Керівник бізнесу автобусів і вантажівок ПАТ «Черкаський автобус»

Спільно з японською компанією Isuzu ми запускаємо нову програму забезпечення запасними частинами наших вантажівок і автобусів. Відтепер кожна реалізована машина буде комплектуватися витратними матеріалами виходячи з пробігу 100 тис. Км - в першу чергу це фільтри. Їх вартість уже закладена в відпускну ціну нового автомобіля. І це правильне рішення, адже як показує практика, техніка стандартів Євро 4 і Євро 5 складніша і тому використання неоригінальних витратних матеріалів часто призводить до дорогого ремонту силового агрегату.

Автоград-2007 (c) 2012. Разработано командой иZюм

Please publish modules in offcanvas position.